Thursday, July 22, 2010

17.7.2010 : Habuan Thomson Trail Di Habu

Kini giliran ODC ni pulak menabur bakti menjunjung mtb di batu jemala patik
Oleh kerana gerek hattail tak kunjung tiba maka Ellsworth Moment travel 6in di hentam oleh budak remaja ini. Memperagakan baju Fox baru dihadapan pintu gerbang Giant biru di pekan Habu hari tu hari Sabtu bukan hari Rabu.

Pon dengan generasi sebelumnya yg masih gagah pace sama macam saya. Pon telah menyuburkan budaya chicken run dengan berpaut erat di lori bawa teh meninggalkan kami terpinga pinga. Ayahnya masih steady mangayuh dengan rentak personal pace. Saya telah berjaya mengcramp di kawasan Ladang Teh Boh nasib baik ada Hamba Allah yg sudi menghulurkan minyak panas.

Tok Megat sedang memberi kuliah pagi. Tahniah kepada Tok Megat, Mizi dan Danish Event Management yg telah menganjurkan event ini secara sederhana tapi meriah. Paling best ayaq lengkong saya hentam sampai 3 mangkok siap suruh depa tambah lengkong macam minta nasi tambah sedarp sunggoh lengkong tu

Lepas DH panjang berkilometrico maka sampailah di kampung Orang Asli ( kita orang tiruan? ). Waktu DH wadus sedarp sunggoh hentam Moment silap line pun ok dia berjaya menjalankan kerjanya dengan menyerap hentakan.

Wadus wadus tijah panjang bangat climb ni, nyanyi lagu The Climb oleh Miley Cyrus 10 kali pun tak habih lagi climb ni.

Strong loyalty we give our king for friendship we would like to bring,
We march along with stretch and will to help our country win,
bla bla..... KSAH alma matter. KSAH 88 punya geng sahih ingat lagi lirik lagu kolej ni.
Geng Cyclenorth ni semanjang ada. Baju sama gerek pun sama. Persatuan Coratec

Tandorp walaupun bebarn yg digalas namun pace hang sama macam aku jugak. Mungkin aku membebarnkan diriku sendiri. Adi, Man dan Tandorp training utk kayuhan Sabahan. Thanks to Man yg telah menghulurkan nutrient qurma dan sumi jelly.

Di kawasan kampung Orang Asli sayapun orang asli juga bukan tiruan

Nice breast taking view


Ladang Teh Bharat pekena teh cardamon.

nuts about tits

Mat Diskang

Mat Bunga

Mat aaaa.... Jem pekena ais krim Avalanche RM 9 penuh dengan strawberi