Wednesday, November 24, 2010

23.11.2010 : DH/FR Tmn Tunku Sarina, Jitra


Gambar kat atas saya sedang mengambil drop hampir 5 kaki. Trek ini baru ja di buat oleh geng Alor Setar Street Bike yang di kepalai Zam Jamis, Botak, WanBlitz, Wan junior dan banyaks lagi. Trek ini terletak dalam kawasan belakang padang golf Darulaman.
Panjang trek ni mungkin dalam 700m dan masih ada potensi untuk dipanjangkan lagi. Sehingga tarikh ini terdapat dua jump satu drop hampir 5 kaki dan satu jump melepasi parit jarak dlm 8 kaki.
Trek ini sesuai juga untuk xc/amtn dan insyaallah akan dibuat singletrack loop keliling bukit ni dan mungkin akan dikepalai oleh Kpt Jamal.
Geng ASSB ni rajin sunggoh tiap-tiap hari mai usahakan tanah yang terbiar ni menjadi satu tempat riadah terutamanya DH.

Saya selalu do cucok geng ASSB " ada ranking dlm MDHA series tapi negeri sendiri takdak trek" nampaknya racun ini telah berjaya.

Sedarph sunggoh fork Boxxer World Cup 2010 kena plak dengan fulface Urge ringan berangin angin keliling kelengkapan tudung kepala.

Banyaks lagi yang akan di buat di trek ni Zam Jamis dan Botak mengunakan pengalaman DH Race di banyak trek untuk diadaptasi di trek ni. Harap harap Darulaman Realty Sdn. Bhd. jadikan bukit ni kawasan hijau agar tidak dibangunkan dimasa terdekat.

Semua gambar ni diambil dari FB Azhar ( Art IKBN )

Anda dibenarkan menggunakan gambar saya untuk wallpaper phone atau desktop anda.

Seluar Troy Lee Design Grand Prix 2010